lördag, juli 15, 2006

MAKTSKIFTE 06

En bild från ett utkast till kampanjmaterial, kryssa Peter Olevik Dunder till kommunfullmäktige i Haninge!

Har nu lagt till det orangea bandet MAKTSKIFTE 06 i övre högra hörnet av bloggen. En tydlig signal om vad jag kämpar för. Utan maktskifte spelar det ingen roll att vi i Alliansen har bra, bättre eller de bästa lösningarna och förslagen, utan maktskifte dalar Sverige. Härnäst ska jag ut och upptäcka museer i Stockholm, det är så lätt att skjuta sådant på framtiden, de ligger ju alltid där. På en pub i Drumnadrochit i Skottland träffade jag en skotte som precis kommit hem från att ha turistat i sin egen hembygd; han hade varit på den nordvästra spetsen av Skottland och njutit av utsikten. JA! Var min första tanke, det är klart att jag ska ta mig i kragen och besöka Stockholms sevärdheter trots att de ligger så nära (20km). Riddarholmskyrkan med mera, here I come.