tisdag, december 15, 2009

1:a namn i Haninge

Folkpartiet liberalerna i Haninge fastställde igår kväll valsedeln inför kommunfullmäktigevalet nästa år. Valsedeln ger starkt uttryck för förnyelse och föryngring i partitoppen, samtidigt som den också innehåller erfarenhet och kontinuitet.

Jag har fått partiets förtroende att stå som första namn. Det känns bra, stödet jag fick och det starka lag vi skapar. Det kommer att ge ett starkt liberalt alternativ i valet nästa år!

Det är delvis ett nytt Folkparti som träder fram, med flera unga politiker och goda chanser att skapa en livaktig organisation som kan dra till sig fler liberaler.

Du är välkommen att kontakta mig 073-642 77 67 peter.olevik.dunder@liberal.se

Etiketter: , ,

3 Comments:

Blogger Mattias Lönnqvist said...

Jag har redan grattat via SMS, men det är en välförtjänt plats så jag grattar igen:

Grattis!

15 december, 2009 12:28  
Blogger Per Westberg said...

Detta var roligt.

31 december, 2009 15:02  
Blogger Peter Olevik Dunder said...

Tackar. Gott Nytt År!

31 december, 2009 18:44  

Skicka en kommentar

<< Home