söndag, maj 02, 2010

Ledare för Folkpartiet i Haninge

Det är med tillförsikt och ödmjukhet jag axlar rollen som ledare för Folkpartiet i Haninge. Samtidigt med detta träder jag även in i ledningen för koalitionen i Haninge för Folkpartiets räkning. Prm 1, 2.

Utmaningarna är många och det är roligt att fortsätta driva det positiva arbetet att utveckla Haninge. Folkpartiföreningen i Haninge blickar även framåt till nästa mandatperiod och öppnar för dialog på sajten haninge.nu som lanserades i torsdags kväll.

Etiketter: ,

5 Comments:

Blogger Tobbe i Teckomatorp said...

Lycka till. Det fixar du som ingenting.

02 maj, 2010 23:54  
Blogger Peter Olevik Dunder said...

Tack för de varma orden Tobbe.

03 maj, 2010 07:12  
Anonymous Tobias Mattsson said...

Det var som .. lycka till! Jag tror du är helt rätt person för detta, trots partiskiljaktighet. Håller tummarna för att parti och råd låter dig får gott svängrum.

03 maj, 2010 20:21  
Anonymous Anna said...

Jag vet inte om jag vill gratulera Peter efter det sätt Folkpartiet i Haninge avsatte Tommy Lundin. Hans alkoholproblem har varit kända länge men att gå ut till media som lokalföreningen gjorde är inte ok på något sätt. Alla vet att Peter har velat peta Tommy. Detta har pågått länge och är ett rejält fult spel. Att gå ut i media så att Tommy blev uthängd på Expressens löpsedlar i hela kommunen var att gå över gränsen. Jag hoppas det finns andra i Folkpartiet Haninge eller som orkar ta parti för Tommy och mot de fula metoder som har använts.

03 maj, 2010 21:43  
Blogger Peter Olevik Dunder said...

Hej Anna,

Du har fel. Det du skriver att "alla vet" saknar all grund. Varför påstår du sånt?

Läs istället http://www.ribbefjord.se/2010/05/05/egenskaperna-som-skyms/

Andreas Ribbefjords text instämmer jag i till fullo.

Mvh
Peter Olevik Dunder

05 maj, 2010 20:01  

Skicka en kommentar

<< Home