söndag, september 15, 2013

Folkpartiets provval till riksdagen


Idag börjar provvalet till FP:s riksdagslista för Stockholms län och stad. Medlemmar kan logga in på mitt.folkpartiet.se och avlägga sin röst. Gå sedan vidare och arbeta för ett bättre Sverige. Vare sig du är medlem eller ej kan du engagera dig via kampanjteam.se eller genom att mejla kampanjteam@olevikdunder.se

Jag ställer upp i provvalet och i FP:s provvalstidning står följande 300 tecken:


Peter Olevik Dunder

Haninge

peter.olevik.dunder@liberal.se

olevikdunder.se
Liv i frihet och var och ens sökande av lycka. Mitt engagemang sträcker sig bortom kommungränsen. Jag verkar för fortsatt Alliansregering och en friare värld. Uppgiften är att bygga en bättre morgondag. Rösta i provvalet och kom med i mitt kampanjteam.se för fler liberala röster i Sveriges riksdag.

Mitt hem är i Handen (Haninge kommun). Lokalt självbestämmande är min vardag och ligger mig varmt om hjärtat. Samtidigt påverkar rikets styrelse oerhört och det är min uppfattning att de erfarenheter jag förvärvat i kommunen och försvaret vore gagnfulla i Sveriges riksdag.

Var och ens sökande av lycka och rätten att själv staka ut sitt liv är helt centralt. Men vi människor är också beroende av varandra. Ensam är inte starkt, ensam är bara ensam, har någon sagt och det tycker jag är talande. Tillsammans bygger vi en bättre framtid, tillsammans kan vi göra Sverige och världen bättre! Kom med och forma en ljusare framtid.

Peter Olevik Dunder (FP)

Etiketter: , , ,